"...Talent wins games, but teamwork and intelligence wins championships".
Michael Jordan

wtorek, 24 stycznia 2012

zaległości konkursowe...

Typ Marty, Patrycji, Oli
Typ Julii


typ trenera

Typ Agi
  



Czas na nadrobienie zaległości i ujawnienie typów w ogłoszonym jakiś czas temu konkursie. W zabawie wzięło udział pięć zawodniczek TEAM’u oraz Coach. Ze zgłoszonych typów jasno wynika, że faworytem rozgrywek NBA sezonu 2012 jest MIAMI HEAT , którą to drużynę w mistrzowskiej koronie widzą: Cywa, Pati- Żmija i Szuwar. Oklahoma City Thunder to mistrz NBA według KOBE’go a Mała na zwycięzcę NBA proponuje Orlando Magic. Ja osobiście ze względów emocjonalnych i wspomnieniowych wytypowałem Chicago Bulls. W oczekiwaniu na ostateczne rozwiązanie przyjrzyjmy się na typy bukmacherów. Według Betsson.com największe szansę na tytuł mają Miami Heat . Na drugim miejscu są Los Angeles Lakers, a na trzecim znaleźli się Chicago Bulls. Czwartą pozycję zajmują Oklahoma City Thunder . Dopiero na piątym miejscu eksperci Betssona umieścili obrońców tytułu - Dallas Mavericks. Nieco inaczej sprawę Mistrzostwa NBA widzą internauci. W sondzie zorganizowanej przez portal probasket.pl na pierwszym miejscu znajduje się Team z Miami, na miejscu drugim Chicago a na miejscu trzecim trzy ekipy: Oklahoma, LA Lakers i LA Clipers. Rzut oka na tabele konferencji wskazuje z kolei, że na tą chwilę w finale rozgrywek NBA powinny znaleźć się ekipy Chicago Bulls i Oklahoma City Thunder. Tak więc w teorii wszystko jest jasne ale jak to w sporcie bywa nic nie jest pewne więc pozostaje nam stare rosyjskie porzekadło: „pażyjom – uwidim” czyli w dosłownym tłumaczeniu: pożyjemy – zobaczymy. Na tę chwilę pozostaje tylko trzymać kciuki z swoich faworytów i dobrze się bawić oglądając mecze NBA. 

6 komentarzy:

  1. ja mam dylemat więc nie głosowałam. osobiście jestem za Miami, Chicago i Clipers'ami :D oczywiście najlepszy wygra.

    OdpowiedzUsuń
  2. na moje oko to AGA najlepiej postawia.. hahaha !

    OdpowiedzUsuń
  3. ona pewnie myśli, że tam Gortat gra xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeee Karo! Ja wiem że kobieta zmienną jest ale musisz się na coś zdecydować!

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz Karo na przykład jak Aga.. coś co się dobrze Ci kojarzy! haha

    OdpowiedzUsuń
  6. ale no bo to jest trudne no ;/ . moja wina, że wszyscy są tacy fajni ?! :D

    OdpowiedzUsuń