"...Talent wins games, but teamwork and intelligence wins championships".
Michael Jordan

środa, 25 lipca 2012

...Szuwar ciągle do przodu!

No i nadszedł ten czas kiedy i ja mogę udać się na zasłużony (mam nadzieję) odpoczynek. Nim jednak oddam się mojemu ulubionemu wakacyjnemu zajęciu czyli...LENIUCHOWANIU NA MAXA wrzucę garść informacji.
Najważniejszy news ostatnich dni to niewątpliwie ten, dotyczący awansu Oli Piechaczek do grona 40 najlepszych  zawodniczek w roczniku 97-98 i jej wyjazd na Camp Centralny Polskiego Związku Koszykówki do Ślesina. Składałem już gratulacje Oli SMS-owo i pisałem o tym Facebook'owo ale z wielką radością czynię to raz jeszcze na Olimpijskiej stronie TEAM'u - GRATULACJE SZUWAR!!! Mam nadzieję, że Ola zawalczy jeszcze mocniej i.... Trzymam kciuki!


Kolejna informacja to fakt, że wielkimi krokami zbliża się ważny dla wszystkich olimpijek dzień 1 sierpnia. Cóż to za dzień? Ano jest to ten dzień, w którym KAŻDA WYJEŻDŻAJĄCA NA OBÓZ olimpijka rozpocznie (OBOWIĄZKOWO) swoją wielką biegową przygodę :-). Proponuję i zalecam aby swoje bieganie prowadzić według następującego harmonogramu:     


1.08 środa - 30 min.
2.08 czwartek - 30 min.
4.08 sobota - 40 min
6.08 poniedziałek - 40 min
7.08 wtorek - 40 min
9.08 czwartek - 40 min
10.08 piątek - 40 min

Przypominam również, że chodzi o BIEG CIĄGŁY (nie wolno przerwać biegu!!!! ale można zwolnić tempo)  w tempie umiarkowanym i jednostajnym, bez "szaleństw" i gwałtownych przyspieszeń. Oczywiście zaproponowany harmonogram to plan minimum. Jeśli będziecie się czuć na siłach proponuję bieg codzienny (oprócz niedziel).  Najlepszą porą dla biegania jest ranek, proponuję biegać po naturalnych ścieżkach (np. okolice balatonu) albo po bieżni stadionu. Unikajcie biegania po asfalcie i betonie oraz w pobliżu dróg. Bardzo ważne są buty - zdecydowanie zakazuję biegania w butach do koszykówki czy w trampkach. 
Na pierwszym wakacyjnym treningu spotkamy się w sobotę (11 sierpnia) o godzinie 10.00 w hali G2. 
I to by było chyba wszystko więc wszystkim Olimpijkom i ich najbliższym życzę spokojnego wypoczynku no  i do zo.... w sierpniu.!! Ja spadam LENIUCHOWAĆ :-)         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz